هفت هفته هستم دل و کمر درد شدید دارم بدون خونریزی درد از چیه

۸ پاسخ

هیچی هفته هفت همینه باید استراحت کنی فقط و فشار نیاری تا جاش سفت بشه

کلا هفته های اول درد های پریودی هست. انگار میخوای پریود شی.. من ک نرفتم دکتر ولی اگ بری دکتر ی شیاف میده یا ی دارو دیگ هی میگن برو سونو و...

سلام عزیزم گروه زدم تو روبیکا برای اقدامی ها و اونایی که بچه دارن یا بارداری
اینم آیدی من Mohii822

سلام ۹ هفته هستم عفونت پنیری دارم میتونم پماد کلوتریمازول ۱ درصد استفاده کنم یا خطرناکه

درحدی ک دوست دارم شکمم فشاربدم

البته معده دردم دارم

منم دل درد دارم چیکارکنم

میخای برو دکتر دارو میده البته منم هفت هفته کمر درد شدید داشتم مخصوصا شب گریه میکردم

سوال های مرتبط

مامان مامان هانا مامان مامان هانا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری