چندروز بعدازسزارین شکممون رو ببندیم؟

۷ پاسخ

از همون اول

به من گفت از روز ۱۵

الآنم میتونی ببندی

من نبستم اصلا برگشت به حالت قبلی

من اصلا نبستم خودش مثل روز اولش شد حتی از اول هم بهتر

دکتر گفته روز دوم ، مرخصی شدم رفتم خونه بستم

بعد کشیدن بخیه ها

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها💓💙 مامان دوقلوها💓💙 ۹ ماهگی