دکترم ۱۱هفته و ۴روز برام nt نوشته

۵ پاسخ

زود نیست؟ من ۱۲ هفته و ۳ روز طبق پریود و ۱۲ هفته و ۱ روز طبق سونو میرم

عزیزم جواب آمینو تون چی شد ؟؟

چطوری ؟! مگه الان طبق پریودی توی گهواره نزدی؟!

شما ضربان قلب بچه ات دفعه اول چند بود؟من ۶ هفته ۳ روز قلب داشت بعد گفت ۸ هفته ۴ روز مجدد برم شما هم ۲ بار رفتی سونو،؟

تو این تاریخ جنسیتو احتمال میدان؟

سوال های مرتبط

مامان دختــری💕🌚 مامان دختــری💕🌚 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری