۳ پاسخ

هیپ،هیرو

سرلاک سپیدار شکر قهوه ای داره ولی نگهدارنده نداره خیلی مقویه و مثل سویق ، چهار مغز داره ، موز داره ، سیب هم داره

باید خودت درست کنی ک بدون شکر باشه و نگهدارنده نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وفاطمه مامان امیرعلی وفاطمه ۱۶ ماهگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی