خانمای عزیزخوردن کاچی ضررداره؟

۶ پاسخ

کاچی بعض هیچیه 😃

اصلا ب ذهنم نرسید کسی هم بهم نگفت،، دختر داییم زایمان کرده بود رفتم دیدنش اوردن

ای وای من دیروز ی پیاله کوچیک خوردم که☹️☹️

عزیزم اگه هوست کرده ادویه و زعفرون نزن هرچقدر میخای بخور..اگرم لکه بینی و مشکل نداری و در حد ی کاسه کوچیک میخای بخوری ک بخور نوش جونت

من‌خوردم چندروز پیش زعفرونش کم‌کن

بله تو بارداری اصلا نخورین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسناوتودلی مامان یسناوتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سام مامان سام ۱۲ ماهگی