تن ماهی ضررداره؟

۷ پاسخ

کلا ماهی تن احتمال اینکه جیوه داشته باشه زیاده به این خاطر میگن نخورید

من ی چند باری خوردم مشکلی پیش نیومد خدا رو شکر

ما جنوبیم و معمولا استفاده تن ماهی مون زیاده توی این سال ها کم ندیدم خیلیا بخاطرمسمومیت با تن ماهی چه مریضیایی گرفتن واسه همین میگم با احتیاط بخور قبلش حتما جوشیده باشه کلی

من خوردم‌چندبار

من که خوردم بخور بره بابا طوری نیست

سلام عزیزم
یکی دوبار عیبی نداره

میگن خیلی خوب نیستن

سوال های مرتبط

مامان نسا مامان نسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان عماد❤️ مامان عماد❤️ ۹ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی