۵ پاسخ

من قرص قند میخورم گلفاژ یعنی خیلی بد با رژیم خدا خودش کمکون کنه

اره در بارداری میشه قند بعد از بارداری میره تو بخور دکتر گفته بخور هرماه هم باید بری دکتر داخلیازمایش بدی

سلام واسه من دادن اره من میخورم ساعت 12 بخور

سلام عزیزم بله من میخورم سعی کن بعد ناهارت بخوری اینجوری بهتره البته من برای دیابت بارداری نمیخورم یه کم وزنم داشت بالا میرفت واسه وزنم بهم داد

برا من خداروشکر ب قرص نرسید رژیم غذایی گرفتم خوب شدم فعلا ک رعایت میکنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار💙ودختری💝 مامان دیار💙ودختری💝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری