۴ پاسخ

منم ۳ماه میخورم

من قند یکساعتم خیلی بالا بود و دکترم دارو نداد فقط گف پرهیز غذایی داشته باشم ، نوشابه، آبمیوه صنعتی، بستنی حذف ، و برنج و ماکارونی کمتر، دو هفته بعد دوباره آزمایش دادم ، خیلی خوب شد ، کلا قند و شیرینی و گذاشتم کنار

دارو بهت میده عزیزم

هیچی دکترم نامه داد ب دکتر غدد ، اونم قرص نوشت روزی دوتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی