منم ۳ماه میخورم
من قند یکساعتم خیلی بالا بود و دکترم دارو نداد فقط گف پرهیز غذایی داشته باشم ، نوشابه، آبمیوه صنعتی، بستنی حذف ، و برنج و ماکارونی کمتر، دو هفته بعد دوباره آزمایش دادم ، خیلی خوب شد ، کلا قند و شیرینی و گذاشتم کنار
دارو بهت میده عزیزم
هیچی دکترم نامه داد ب دکتر غدد ، اونم قرص نوشت روزی دوتا میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.