۱۳ پاسخ

مگه نمیدونی باردار نباید جیگر بخوره خیلی خطر داره هرچیزی میخای بخوری قبلش یه سرچ بزن

ابلیمو و مرکبات خوبه بخوری

چربی ت رفته بالا
لیمو ترش بخور

اب لیمو با نمک قاطی کن یکم بدون اب بخور

به هیچ عنوان نباید جیگر بخورید عزیزم

چرا همچین کاری میکنید خودتو بچت می‌ندازی تو خطر

یه ذره آبلیمو با آب قاطی کن بخور بشوره ببره

فشارت رفته بالا شاید

جیگر ویتامین A داره خوب نیس دنبه هم پر چربیه دیگه نخور مخصوصا جیگر

جیگر که نباید خورد ،فشارتو چک کن

زیاد خوردی؟

جیگر نخورید عزیزم خوب نیست

این همه میگن جیگر خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی🎀 مامان تو دلی🎀 هفته پانزدهم بارداری