خانما سرم خیلی گیج میره اصن نمیتونم سرپا وایستم

۴ پاسخ

کم خونی داری شربت شیره بخور

بهتره بری فشارت چک بشه

ب دکترت بگو شاید افت فند یا فشار داری شایدم کمخونی

احتمال زیاد فشارت پایینه ولی کلا سرگیجه و تهوع طبیعی اگر شدید باشه باید به پزشکت بگی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🎀 مامان تو دلی🎀 هفته پانزدهم بارداری