۵ پاسخ

اشکال نداره روشنه راحت تر سفید میشه با لکه بر ولی انگار سنگینه . دیدم بچه ها با کاپشن سنگین راحت بازی نمیکنن تو پارک

خب بشه میشوریم
نازدختره و رنگای روشن و جینگول دیگه 😍

خوشگله
چند

من زرد گرفتم
خارجی بود
۳ساااااله میندازم ماشین لباسشویی انقد ک شستم ولی مث روز اولشه الیافا و حجمش
هربار میپوشمش کثیف میشه ولی میشورمش

خیلی روشن نگیر

سوال های مرتبط

مامان دونه برف ❄️ مامان دونه برف ❄️ ۳ سالگی
مامان رها مامان رها ۲ سالگی