براي دل درد و سكسكه بچه ام چي خوبهه؟؟؟

۴ پاسخ

عرق زنیان دادی بهش؟

من برا دلدرد عرق نعنا میدم دیگه شربت و قطره نمیدم

من برا نفخ و دل درد شربت اهورا نی نی میدم
خیلییی راضی بودم از یک ماهگی بهش میدم هر موقع ک دل درد بشه

قطره دایمیتیکون وسایمیتیکون

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی