نوزاد ۲ ماهه اضافه وزن میگیره مگه ؟

۸ پاسخ

منم ۶۷۰۰ بود ولی نگفت اضافه وزن داره

با بهداشت کار نداشته باش کار خودت بکن به بچه قبلی من هم میگفت اضافه وزن داره

اره ب منم گفتن

آره زیادتر از نیازش شیر بدی مبشه ، بعدا خودت اذیت میشی بغل کردنی دست و گردنت درد میگیره ، خودشم ممکنه بعدا چاق بشه

چند کیلو شده

بله عزیزم از منحنی رشدش که بالاتر باشه میگن احتمال اصافه وزن داره منتها کاری نمیتونی بکنی

آره دکترا میگن 🤷🏻

آره ممکنه
چند کیلو مگه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی