شیر گیگوز دو کی داده وزن دهی چطور بوده؟

۵ پاسخ

من میدم خیلی شیر خشک خوبیه از هر لحاظ بعد ۶ ماهگی وزنگیری یکم آهسته تره پسر من تا ۶-۷ ماهگی خیلی زود وزن میگرفت جوری که از بهداشت میگفتن رو به چاقیه الان ولی نرماله ۹/۹۰۰ وزنش

من تقریبا سه روزه ک شروع کردم. گیگوز دو رو . تو سه روز صد گرم اضافه کرد 😁. با ببلاک تو یک ماه و نیم دویست گرم اضافه کرده بود. .ب نظرم گیگوز خوبه. حس میکنم دخترم سروحال تره . شیرشم کامل میخوره

کلا گیگوز عالیه
من الان یک دارم استفاده می کنم

من ندادم من ببلاک میدم

سوال منم هس گیگوز یا اپتامیل؟؟‌

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی