دوستان این شربت برا چیه

تصویر
۳ پاسخ

برای ابریزش بینیه
ولی خیلی قویه

آنتی هیستامینه برای آلرژی و حساسیت
پسر من سرماخورده بود دکترش از همین داد

من خودم قرص اینو برا حساسیت میخورم

سوال های مرتبط

مامان هــانا❤ مامان هــانا❤ ۲ سالگی
مامان AmirHadi مامان AmirHadi ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۱ سالگی