سلام کسی میدونه من چندهفته هستم

تصویر
۶ پاسخ

متوجه نشدم قرص ال دی میخورم فکر کردم بابت اونه نشدم

دلیل دیگش اگه بتا بالا باشه چیه دوقلونباشه

تو سونو مشخص میشه شایدم دوقلوعه که اینقد بتات بالاس

بالای 8 هفته هستین احتمالا بتا خیلی بالاست

واقعا ۹هفته اخه من هنوز نرفتم سونو قلب

تقریبا۹هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان امیدم مامان امیدم هفته هشتم بارداری