سلام خانوما من هفته ۴ ام هستم آیا درد زیر شکم طبیعیه ؟

۷ پاسخ

این هفته ها چیکار کنم چی بخورم خوبه برا رشد جنین

ممنونمم

اره منم دارم مث درد پریودیه

اره طبیعیه منم داشتم یه جوری درد میکرد احساس میکردم میخوام پریود شم

مامان اولیم همش از همه چی میترسم

نه شدید نیست هر از گاهی درد میگیرع نه انتقالی نبودم

اگه شدیدنباشه موردی نیست
انتقال بودی؟

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری