۲ پاسخ

بالا بگیری بهتره. بچه معده ش سبک شه بعد بخوابه

اول چک کن ببین باز بالا میاره یا نه.فرنی سنگینه.مثل شیر مدام بالا نمیاره.
اگه رفلاکس داره .بادام نباید بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان مامان پسرای ناز مامان مامان پسرای ناز ۹ ماهگی