امروز رفتیم تو هفت ماهگی....
خداروشکر🥰🥰

۷ پاسخ

خوش اومدی ب هفت ماهگی

به سلامتی گلم

خداروشکر بسلامتی انشاالله 🥰🥰🥰

به سلامتی قربونت برم

ممنون🥰

ازچه لحاظ سخته؟؟

خداروشکر
هفت ماهگی ماه سختیه
ایشالله به خوبی وخوشی بگذرونیش

سوال های مرتبط

مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی
مامان نیل کوچولو مامان نیل کوچولو ۲ ماهگی
مامان آیهان و آنیسا





 👦🏼🧒🏼 مامان آیهان و آنیسا 👦🏼🧒🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۶ ماهگی
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی