اینم شکم من تو هفت ماهگی 🥰

تصویر
۸ پاسخ

منم همنقدره

عزیزمممم😍😍

من الان تقریبا انقده

عزیزممم😍
من چون شکمم از زایمان اول چربی داشت یکم بیشتر بزرگتره😂

خوبه خیلی خوبه ولی من چهار ماهه اینقد بود 😂

خوبه که

خدا بچتو حفظ کنه 😍

خدا حفظش کنه عزیزم 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان مارال ومینل مامان مارال ومینل ۵ ماهگی
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان و آنیسا





 👦🏼🧒🏼 مامان آیهان و آنیسا 👦🏼🧒🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی