اینم جوجو من از اول هفت ماهگی مامانم میگه شکم نداری🫢

تصویر
۶ پاسخ

حالا جا داری یواش یواش

مامانا استرس الکی میدن
من شکمم کوچیکتر شما بود تو اون هفته ها خودمم ریزه هستم هی مامانم میگه فلانه بیساره اطرافیان شکم نداری یه فنچ میخوایی بزایی
دیروز رفتم دکتر تا شکمم را دید و دست گذاشت جای بچه را پیدا کرد گفت افرین خودت فیت موندی بچه خوشگل رشد کرده خیلی عالیه بعدم سونو کرد همه چی خوب بود

منم كوجيك تراز شكم تو

من نصف این شکمو دارم 😬😂

وای خدااا
من که الان صافه پس چی بگم😂😂

نههه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیل کوچولو مامان نیل کوچولو ۲ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی