اون ساپورته تنگ نیست؟من بارداریم باش حس خفگی مبکنم
شلوار بارداری بپوش نینی اذیت نشه
خودتم راحت باشی
منم شکمم همینجوری بود بچه تو پهلوهاته مهم سونوعه اگه وزنش خوب باشه مشکلی نداره
عزیزم شما شکمتون خیلی بزرگ نیس خوبه بچه تو؟26 هفته یک کیلو بوده
معلومه خودتون خیلی لاغرید
البته منم شکمم خیلی بالانمیاد بچه قبلیم ۸ماهگی همه میگفتن ۵ماهه میخوره
عزیزم نباید بپوشید شلوار تنگ
باعث عفونت میشه راحتی گشاد بپوش
بچه میبینه مادرش کوتاه نمیاد میگه بهتره ک شکمشو بزرگ نکنم🤣🤣راحت باشن
هفته ۲۶میشه ۷ماه؟؟!
خوشبحالت من توکل زندگیم همیشه مثل بودم اون قسمت زیر شکم رو داشتم الان که چهارماهمه شکمم اندازه هشت ماهه هاست😂💔
منم کلا ندارم😂
کاش مال منم اینجوری شه تحمل شکم بزرگ رو ندارم
خوبه که
خوش به حالت 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.