منو پسرم هفت ماهگی شکم خوبه ب نظرتون

تصویر
۵ پاسخ

ماشالله عزیزم خیلی هم خوبه😍

اره عزیزم خوبه منم همین اندازست تقریبا

اینم منو پسرم 😍😍😍

تصویر

گدووو ما پس چرا شکم نداریم

عالی من ندارم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیل کوچولو مامان نیل کوچولو ۲ ماهگی
مامان حنانه ودوقلوها مامان حنانه ودوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری