۶ پاسخ

هیچوقت شیشه رو اونجوری دم دهنش نزار خدایی نکرده میپره گلوش

من میزارمش تو کریر میارمش تو اشپزخونه یجا امن میزارمش کارامو میکنه چون فق باید جلو چشمش باشم حالا فرقی نمیکنه کجا هستیم و چیکا می‌کنیم 🤣

منم همینکار میکردم به کارام میرسیدم😂😂

چه آشناست🤣🤣🤣
منم همین بودم
الان که غلت میزنه پتو انداختم کف آشپزخونه😁

😂خوش ب حالت اشپز خونت جا داره بزاریش من چه کنم 🥴🥴

بچت نمیزارع به کارو زندگی برسی ؟

سوال های مرتبط