۵ پاسخ

اره طبیعیه

منم اینجوری بودم بهتر شدم

منمم همینطورم

نه اشکال ندارع عادیع فقط اگع شدید شد ول نکرد برو دکتر

منم اونجوریم

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل جوون مامان ابوالفضل جوون روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری