کیا تو ۱۱ هفته هم حالت تهوع زیاد داشتن

۶ پاسخ

من داشتم

من هنوزم حالت تهوع دارم

من رفتم تو۱۸ هفته اما همچنان تهوه وبالا میارم

من هنوزم ک هنوزه حالت تهوع دارم قرص حالت تهوع هم میخورم ولی کاریش نمیشه کرد

من هنوز هم دارم
یه موقع هایی هم صبح ها زردآب بالا میارم

من الان هفته ۱۳تموم کردم وهنوزدارم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری