چطوره بچه ها وزنش؟🥺♥️🙏

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم ۳۷ هفته شدی روزی یه تیکه آناناس بخور اگر طبیعی میخوای زایمان کنی

عالیه❤️

ببین ۸ تا ۲۵ فکر کنم خوبه
ولی هفته های بالا کم کم مایع دور جنین کمتر میشه
الان برای ایشون خیلی نزدیک ۸ عه، یا مثلا برا خود منم مرزی بود ،۱۴/۱۵ اینا باشه خیلی خوبه ،
البته پزشک من گفت همینو هم تا زایمان نگه دارم خوبه عالیه

عالییی

شکمت بزرگه یا نه؟ برا من شکمم کوچیکه استرس وزنشو دارم🥺

آب دور جنین مرزیه خیلی آب بخور حداقل روزی ۱۰ تا ۱۲ لیوان بخور

خیلی خوبه

بر حسب انتی چند هفته بودی؟

با گهوارت چقدر فرق داره?

عالیه

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی