سلام مامانا کسی ازمایش گلوکز انجام داده؟چجوریه؟

۲ پاسخ

۳،۴ ساعت وقتت رو می‌گیره

یه شربت رو طی ۸ دقیقه می‌خوری، ۱ ساعت بعد دوباره ازمایش میدی به همین ترتیب تا ۳ ساعت باید ازمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری
مامان ماهلین🩷 کیان🩵 مامان ماهلین🩷 کیان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی