۵ پاسخ

دختره عزیزم برای شما

ازمایش انتی رو از روی مام و فری بتا میگن که برای شما میشه پسر البته فک کنم اصلا صحت نداره ولی برای بعضیا که درست دراومده میگن درسته

آقا ی فکت علمی از هوش مصنوعی فهمیدم طبق اون بچه ات دختره

البته بقول چت جی پی تی باور نکنی احتمالع دیگه

دکتر احتمال چی داد بهت

این آزمایش ژنتیکه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🧸 مامان نی نی🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد میران مامان محمد میران هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌ونهم بارداری