سلام خانما،ویتامین دی ۱۹ خیلی پایینه؟

۴ پاسخ

بله عزیزم، من ۲۲ هست، ویتامین د ۲۰۰۰ مصرف می کنم طبق دستور پزشکم

اره خیلی پایینه به پزشکت بگی شاید دوز ویتامین دی رو یکم ببره بالاتر

اره عزیزم ۱۹ پایینه باید ۷۰،۸۰ باشه برو دکتر بهت امپول میده

منم ۱۰۰۰میخوردم از اول بارداریم،ولی دو سه روز پیش ازمایش دادم ۱۹ بود

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌ونهم بارداری