۴ پاسخ

یکم پایینه
احتمالا دکترت از حالا به بعد بگه روزی دوتا بخوری
ولی سرخود خودت نری قرصتو دوتا کنی

برا من ۱۶

نه زیاد پایین نیست نرمالش 30 یکم کمه من 6بود الان نمیدونم چنده

۲۳ خوبه

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری