سونو آخر چند هفته برم?

۵ پاسخ

من دیروز رفتم 37هفته و 3روز

۳۷

همون ۳۵

سونو وزن منظورتونه؟مگه ٣٠هفته نرفتين؟

من۳۹ رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان شازده💙 مامان شازده💙 ۱۱ ماهگی