سلام خانما سونو آخر زایمان چند هفته باید برم

۷ پاسخ

من اونو رفتم یعنی آخری 34 هفته بود

من۳۳ رفتم

از ۳۱ هفته تا ۳۴ باید بری عزیزم

مگه تو هفته ۳۴تا ۳۶نرفتی ؟!
وزن و پوزیشن بچه رو میگه که بدونه چه زایمانی انجام بدی و زمانش بگه بهتون

فردا پس فردا برو عزیزم

من دیروزرفتم که 35هفته 1روزبودم،بهم تاریخ داد11مرداد

من32هفته رفتم گفت دیگه نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی