خانما سینه درد طبیعیه تو 9هفته؟

۷ پاسخ

من از روز لانه گزینی سینه درد دارم تا الان

آره منم داشتم خوب شد

اره تازه هرچی روبجلو میریم بدتره میشه

من که از اول بارداری داشتم و دارم

منم سینه درد دارم، فکرکنم طبیعی هست عزیزم

بله طبیعیه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری