۵ پاسخ

ببین برای وزن من بهش تخمه افتابگردان و تخمه کدو براش میشکونم بهش میدم بخوره بنظرم تاثیر داره نیمرو زردش خوبه ، ماست پرچرب توش سویق بریز ،حلیم با گوشت بوقلمون و جو دوسر خوبه ،خلاصه بچه باید بخوره مولتی بهش بده اهن بده فولیک اسید بده شیر حتما بده شیر آپتامیل پرونوترا خیلی خوبه

بعدم پریسا طاها متخصص تغذیه هست از اون برنامه بگیر ما اینجا شرایط بچه خودمون رو میدونیم فقط

خامه
کره
شیر پرچرب
روغن زیتون
سویق کامل
حلیم
ابگوشت
ماکارونی و سیب زمینی
اینا خوب وزن میدن

یه تاپیک دارم اونم در مورد وزن دهی خواستی بخوان همه چی نوشتم

ژنتیکیه عزیزم خودتو اذیت نکن

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی