سلام خانما از چند هفته میشه نوار قلب گرفت

۵ پاسخ

از هفته ۲۸

آخه حرکات پچم کم شده بود زنگ زدم ب منشی گفت فردا بیا برا نوار قلب

۲۸ فک انجام میدم

از ۳۰

ان اس تی منطورتع !؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد