من رفتم سونو دنیای ماهم آبی شد 🥹🩵👶🏻🧿

۲۰ پاسخ

مبارکه عزیزم الان تو ۱۵هفته دقیقه ینی؟
چون انومالی میگن ۲۰هفته برید ک کامل دقیق باشه و اشتباه نشه

سلام بچهااا دکتر بهم گفت قبلا نزدیکی نداشته باش ولی هرهفته یکی دوبارنزدیکی میکنم یعنی خطرناکه ولی بچمم قبلا بچم پایین بود الان خداروشکر بلند شد

سلام بچهااا دکتر بهم گفت قبلا نزدیکی نداشته باش ولی هرهفته یکی دوبارنزدیکی میکنم یعنی خطرناکه ولی بچمم قبلا بچم پایین بود الان خداروشکر بلند شد

سلام گلم برنامه داریک داری پول میده

مبارکه عزیزم کدوم سونو تو شیراز رفتین ؟

حالت تهوع داشتی سر نی نیت‌ منم خیلی دوست دارم ببینم نی نیم چیه

ای جانم مبارکتون باشه عزیزم😍😍💙💙

مبارکت باشه عزیزم... ویارات چی بوده

مرسی از همگیی. دوستان قشنگم❤️

عزیزم مبارکههه

مبارکههه

به سلامتییی عزیزم
خداحفظش کنه😍💙💙

مبارکه عزیزم
عکس سونو تو میزاری ببینم

بلدی احتمال بدی روعکس

چون منم میخام برم تو انتی احتمال نداد

دنیای ابی مبااااااااارک

مبارکههه😍

خیلی مبارکه عزیزم💙🥲

مبارکه عزیزم

بساامتی چن روز بودی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری