۱۰ پاسخ

زود نرفتی؟

ب من دکترم گفته ۱۸ هفته برم دیره؟

مبارکتون باشه🤍ولی انومالی که از۱۷هفته بایدرف شما۱۶هفته رفتین اشکالی نداشت؟

الحمدالله خدا حفظش کنه

مبارکه عزیزم بسلامتی ب دنیا بیاد

مبارک باشه عزیزم

مبارکتون باشه . هفته چندم انجام دادین؟؟

مگ گلم نمیگن ۱۸هفته شما چند هفته رفتین

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق👶🏻🩵🧿 مامان فندق👶🏻🩵🧿 ۲ ماهگی