۷ پاسخ

من ۷ صبح رفتم بیمارستان، ساعت ۹ عمل شدم ، تقریبا ۹ و نیم عمل شدم و زود هم ب هوش اومدم ، تعداد بخیه رو ک بهمون نمیگن

ازکجا عمل میکنن

پساری چیه

زمانشم کوتاهه ۲۰ دقیقه کل عمل وریکاوری

پساری روچجور میکنن

دراصل بخیه نیس عزیزم..تصورش بخوای بکنی درست انگار مثلا یه لوله باز باشه دورش یه بند محکم میزنه و بعد مثلا محکم میبندن

عملش ک ده دقه. دیگ یکمم تو ریکاوری هستی تا بهوش بیای.. چندتا بخیه نمیدونم فقد میدوزن دهانه رحمو

سوال های مرتبط

مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان مغزِ بادوم مامان مغزِ بادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد