من الان دوماه هیچ کاری انجام نمیدم همش استراحتم تازه اومدم خونه خودم ولی اینجا هم شوهرم و اطرافیان میان کارلی خونه رو انجام میدن
منم سرکلاژ شدم طولم ۲۴ بود دکترم بعد عمل دیدم گفت مراقبت کن داروهانو به موقع مصرف کن و پله اصلاا بالا و پایین نکن کاراتم در حد روزمره انجام بد دقیقا امروز یه هفته اس کعمل کردم از وقتی اومدم خونه کامل دراز کش نبودم کارای روزمره اموکردم خیلی نمیتونم دراز بکشم خیلیم سرپا نبودم خیلیییی مراقب خودتون باشید ولی خب بهش فکنکنیدک بهتون استرس هم ند انشاللع خدا نگهدار نینی های قشنگمون باشه🌺❤️
طولت چند بود؟
عزیزم کلا بعد از سرکلاژ باید مراقبت کنی خیلی. والا حالت عادی نداره. نظر دکترتون چیه
قشنگ استراحت کن دوسه هفته کامل...ان شاالله بعدش دیگه کارای سبک انجام میدی البته باتوجه ب شرایطت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.