توبارداری میشه عسل خورد

۵ پاسخ

اره من که میخوردم البته من دکترم گفته بود همه چیز بخورم فقط دمنوش رازیانه به هیچ عنوان نخورم

بله چرا ک نه

ممنونم ازراهنمایت

زیاد نه
درحد نصف قاشق چایخوری روزی یا روز درمیون یا بوقت سرماخوردگی

چرااا نشع

سوال های مرتبط

مامان جاوید🩵دلانا 🩷 مامان جاوید🩵دلانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان آنا مامان آنا ۱۵ ماهگی
مامان باران و جانان مامان باران و جانان ۱ سالگی