اسم پسرمو چی بزارم دیگ دارم خل میشم🙄😂

۷ پاسخ

دیار هم قشنگه

رهام
کارن

منم هنوز اسم دخترم رو انتخاب نکردیم😔🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

وااای منم هنوز ک هنوزه هیچیییی انتخاب نکردممم😣😣

من بهراد گذاشتم ، البته همین هفته قبل منم انتخاب کردم

این همه اسم های زیبا و بامعنی هست

بنیامین یاسین یوسف محمدامین
محمدماهان مهدیار محضیار

لیام خیلی قشنگ

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی