۴ پاسخ

طبیعیه از منم همینه وای گفت به مرور خوب میشه

رفع میشه نگران نیاش

آنومالی گفتن؟

به خاطر اینه که ادرار کامل دفع نمیشه از توکلیه تو هفته های بالاتر میگن رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری