۳ پاسخ

بستگی داره کدوم بیمارستان بخایی بری

عزیزم همه دکترای بیمارستان شیراز(شهیدبهشتی) خوبن این من میگم که دوتا سزارین اورژانسی اونجا انجام دادم(شریف کاظمی، زارعیان داوری...) همشون خوبن و رسیدگی فوق العاده ای هم دارن کارکنانش

دکتر سارا فلاحی

سوال های مرتبط

مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری