برو دکتر هر بدنی متفاوته دکتر بهتر میدونه و چکاپ میشی میدونه چی واست سازگاره و تاثیر گذار سرخود نخور اگر سازگار نداشته یاشی هرمونات بهم میریزن عزیز
دارو رونمیگم نخور ولی .این کاری ک میگم بکن رفع میشه
پونه و نعناع بگیر دمنوششو بخور.روزی چهار پنج بار دم کن با یه ق عسل اضافه کن و بخور ... از چندمین روز میفهمی هررررچی عفونت تو رحم و واژنت داری میاد بیرون و کیستت هم بعد دو سه هفته دفع میشه و راحت میشیرچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.