برای دفع کیست چه دارویی بخورم؟؟؟

۲ پاسخ

برو دکتر هر بدنی متفاوته دکتر بهتر میدونه و چکاپ میشی میدونه چی واست سازگاره و تاثیر گذار سرخود نخور اگر سازگار نداشته یاشی هرمونات بهم میریزن عزیز

دارو رو‌نمیگم نخور ولی .این کاری ک میگم بکن رفع میشه
پونه و نعناع بگیر دمنوششو بخور.روزی چهار پنج بار دم کن با یه ق عسل اضافه کن و بخور ... از چندمین روز میفهمی هررررچی عفونت تو رحم و واژنت داری میاد بیرون و کیستت هم بعد دو سه هفته دفع میشه و راحت میشی‌رچ

سوال های مرتبط

دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری