اکو قلب جنین تو قم درمانگاه کجا پیشنهاد میدید

۳ پاسخ

من اونجا رفتم

بیمارستان حضرت معصومه خیلی خوبه دکترش حالیشه

تو درمانگاه نمیگیرن
تو بیمارستان خرمی یا همون حضرت معصومه میگیرن
و تو مطب
ولی دکتراش مرد بودن من راحت نبودم رفتم تهراان اکو قلب جنین رو دادم یه خانم دکتر خیلی مهربون بود

سوال های مرتبط

مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی بهاری🌱 مامان نی نی بهاری🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری