۵ پاسخ

ااا چه جالب منم علائمم برگشته تو این هفته

دقیقا منم از پنجشنبع ای باز شروع شده
به بو خیلی حساس شدم🤦🏻‍♀️

مال من که اصلا قطع نشد خواهر از همون اول هست

سلام میده دالی می‌کنه و میره

دمیترون بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری