۴ پاسخ

من تا به حال ندادم نمیدونم فقط عصاره قلم دادم بهش اونم ۴ الی ۵ ساعت پختم

ابش کمه اب جوشیده بهش اضافه کنم؟

بایداب داشته باشه زیرشوخاموش کنم

من گذاشتم ۶ ساعت پخت

سوال های مرتبط

مامان (آریا)💙☄️ مامان (آریا)💙☄️ ۱ سالگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۴ ماهگی