اینم عصاره پای مرغ دختری

تصویر
۷ پاسخ

من دوماه عصاره فریزردارم خراب نشده

گلم چیا مریزی براش تو

ولی خب میگن خیلی مفیده

اتفاقا من ی جور درست میکنم که اصلا بو نده.ولی دوست ندارم نمیدونم چرا.من قلم و فریز میکنم

برای چی خوبه عزیزم پای مرغ عصارش‌؟

نمیدونم چرا احساس میکنم بو میده بزارم غریزر پای مرغ و

عزیزم چطوری اینجوری سفت میشه واسه من نشذ

سوال های مرتبط

مامان (آریا)💙☄️ مامان (آریا)💙☄️ ۱ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۴ ماهگی