۶ پاسخ

نه نده من اصلا راضی نیستم کلن پسرم از حال می‌رفت با هر بار مصرفش میدادم بعد بیس دقیقه هر چقدر صدا میزدم دست و پاش رو تکون میدادم تکون نمی‌خورد حتی آب هم میزدم ولی انگار نه انگار

کسی هست که زردی بچش تا ۲۵روز طول کشیده باشه

اره خوبه

اره عزیزم من به بچم میدم خیلی خوبه واسه از بین رفتن نفخ شکم

آخه میگن قبل یه ماهگی هیچی ندین

من میدم

سوال های مرتبط

مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀 آنیا 🎀 مامان 🎀 آنیا 🎀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی